csütörtök, március 15, 2007

Puzzle-ragasztás


Miért akarom folyton megérteni a dolgokat? A szavak mögé látni. Megérteni a mondanivalót. Miért nem elegendőek az elhangzott szavak? Miért nem tudok abból érteni, amit hallok, olvasok anélkül, hogy tovább kérdeznék? Miért nem elég néhány paraméter a boldogságomhoz? Miért gondolkodom tovább? Miért keresem mindig a számomra hiányzó puzzle-darabkákat? Miért akarom összeragasztani, rögzíteni azt, ami összeállt? Mi generálja folyton az újabb kérdéseket? Miért nem áll le a kereső-programom az első találatkor? Miért vagyok ennyire kiváncsi? Miért érdekel annyi minden? Miért nem hagyom abba? Miért?
Túl bonyolult vagyok. Ki ért engem?
Karlstejn, Csehország
2006. november 19.

3 megjegyzés:

Időbeosztás-guru írta...

Kár, hogy nem tudok olyan smiley-t, amivel tapsolhatnék itt, mert ezt a bejegyzésedet most megtapsolnám. Ha nem lennél annyira kiváncsi, ha nem kérdeznél annyit, nem jutottál volna oda, ahol most vagy. Tudod, mit mondott Einstein? "A legfontosabb dolog: Nem szabad abbahagyni a kérdezősködést." Szóval ne hagyd abba :)
És most Zoránt parafrazálva, jól teszed, hogy érteni akarod, hogy mit nem értesz. Jó puzzle-ragasztást!

Fraktál, the naplopó

natikrisz írta...

Hmmmmm.... Fraktál, köszi a tapsot. De legtöbbször nem tapsolnak az emberek, amikor kérdezek. Csak idegesítem őket a kérdéseimmel. S lehet néha nem is lehet válaszolni a kérdéseimre. Vagy nem jól kérdezek. Vagy nem jókor...
Az tutti, hogy nem itt lennék, ha nem kérdezősködtem volna annyit. Most valami nagyon konkrétra gondolok: s azzal kapcsolatosan lehet jobb lett volna, ha nem kérdezek. Néha lehet jobb nem tudni dolgokat.
Másrészt, nem jártál soha úgy, hogy boldogabb lettél volna, ha nem válaszolnak neked? Vagy úgy, hogy nem tudod mihez kell kezdeni a válaszokkal...

Túl bonyolult ez az egész élet nekem!

Időbeosztás-guru írta...

Hát nagyon unalmas lenne ez az élet, ha nem lenne bonyolult.
Én inkább úgy szoktam járni, hogy utólag azon morgolódok, hogy miért nem kérdeztem meg valamit...én sokkal kevesebbet kérdezősködök, mint amennyit kellene :)