péntek, március 09, 2007

Egy zsufi nap végén...

... már csak annyi erőm maradt, hogy bloggoljak.
Sétáltam ma Amival, vásároltunk együtt s majd folytattam egyedül, ebédet készítettem, aztán vendégváró falatokat, hajat vágattam, szerelőt vártam, ajándékot vásároltam kicsiLizinek, telefonálgattam s vendégeknek örültem. S ezzel vége is napnak. Lehetne akár most dél...

Íme a képek:
Abigél, séta közben

Prágai sonkatekercsbe valók.
Ide kellett volna kapribogyó, nélküle is fini lett...
S íme az eredmény:
Tonhalas szendvics
(technikai okokból innen is kimaradt a ringli meg a kapribogyó
- tudja valaki, hol lehet ilyesmit Váradon venni?),
prágai sonkatekercs (innen a snidling hiányzik),
sajtos háromszögek (totál más lett, mire meglett)
s a kiegészítők: mandula, erdei mogyoró, olívabogyók...
Innen nézve is finom? :D
S az ajándék KicsiLizinek:
brekicsalád, smeker kacsa, szelíd kacsa és naív kacsa, meg egy naív halacska :)

Ha jösztök, kaptok a szendvicsekből. Ha nem jösztök reggel madárlátta lesz belőle.

2 megjegyzés:

márta írta...

Nahát, hogy te milyen ügyes vagy! A képek megállnák a helyüket egy gasztronómiai magazinban is.

Betti írta...

Nagyon ugyes vagy a konyhaban (is)!