csütörtök, március 08, 2007

Március 8.

Miben szokás mérni a boldogságot?
Ma nőnap van. Úgy tűnt számomra, hogy a nőknek sokkal fontosabb köszönteni egymást, mint a férfiaknak a nőket.
Meglepivel indult a nap:
Íme, ezt a Kedvestől kaptam.

.... színesben

Az egyetemen a dékán meglepije várt: egy csokoládé. Nálunk a dékán nő. A dékánhelyettes férfi. A dékántól kaptunk meglepit.

A Kollegától puszi járt.

Az első órán egy szál szegfűvel leptek meg. Arról nincs most kép. Az tanszéken hagytam, mert az sokáig dekorálja majd a sarkomat.

Délben sms jött: Boldog Nőnapot!

Aztán egy szál tulipán, mert jókor voltam jó helyen. S ugyanígy lett egy doboz csokim is, amit a csoportom hölgyei közt osztottam szét. Épp elég volt a 15 darab.



Hazajöttem.

S a Kedvestől egy másik meglepi is várt. Úgy örülök a tulipánoknak!

Íme egy újabb szépségesség:

Tele volt a város csokros emberekkel. Egy-egy hölgy hatalmas öl virágot cipelt.
A táskás bácsi kedves volt. Türelmes, figyelmes és segítőkész. Holnap visszamegyek, hogy legyen a cipő mellé.

Újra fáradt vagyok. Vigasztalásra vágyom.

2 megjegyzés:

jul írta...

Mintha legalábbis a Mikulás járt volna ma nálad :)
Nekem ma purcantak ki a születésnapi tulipánok, jácintok, krokkuszok és egyebek.. utántöltés pedig csak néhány nap múlva lesz. de maradt néhány szál valamilyen parkbéli bokorág (Gáspár Anna becsületes szerzeménye), azok most kezdenek rügyezni. Virágozzunk, mi nők!!

márta írta...

Szerintem meg mintha nem is csak a Mikulás, hanem a Mikulás+Angyal járt volna nálad. Gyönyörű a cipő, egészséggel viseld. Majd tedd fel a táska képét is, ha megvetted, hadd csodáljuk meg azt is :)