szerda, június 11, 2008

Próbavezetés

Budapesten nem lehet balra kanyarodni. Legalábbis én erre a következtetésre jutottam az előbb, amikor körbejártam a fél várost ahhoz, hogy visszakanyarodjak a próbavezetésből. Végül az IKEÁnál kötöttem ki, merthogy oda olyan egyszerűen lehet eljutni innen, a Margit hídtól és merthogy arra van Bécs is. Reggel egész biztosan könnyen megtalálom az M1-est, még álmosan is. Jó helyen van ez a Gül Baba utca!
(Az IKEÁban adtak nekem ernyőt és macskaedényt, lesz miből egyen Liza ezután.)
Visszafele azonban jól elkanyarodtam, így - táblák hiányában - szimat után jutottam vissza jó nagy kerülővel, útbaejtve Törökbálintot, az Érdi utat, Gazdagrétet és a Nyugati pályaudvart, hogy a többi kanyart ne is említsem...
De visszaértem.
A Toyotát próbavezettem, hogy lássam, nekibátorodhatok-e Bécsnek vele holnap.
Gurul, megvan mindene, tervezem az útvonalat.

Nem jön velem valaki?

Nincsenek megjegyzések: