hétfő, június 16, 2008

No, akkor

kezdem, bár 2 film után kicsit nehéz összeszedni az utazós gondolatokat, írok mégis vmit.
Írok a városokról,
a konferenciáról,
a vezetésről,
és most, elsőként pl. arról, hogy Bécsben ittam meg életem 3. sörét, egy Stiegl-t.
Igazándiból a sörös élményeim 1 hónapja kezdődtek, amikor Bukarestben megittam életem első sörét, egy Leffe-t,



a másodikat pedig Budapesten, egy Pilsner Urquell-t.

Tehát a sörözéseimről az mondható el, hogy
  1. csak fővárosokban ittam
  2. csak B-betűs vársokban
  3. sosem helyi sört
  4. sosem egyedül
  5. sosem egy egészet
  6. a legfinomabb a Leffe, aztán a Stiegl, az Urquell túl keserű nekem.
Melyik a következő B-betűs főváros?
Berlin? Hm.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

én a barna Heinekkent szeretem :) hú, de meginnék most egyet. menjünk el Barcelonába, és igyunk ott, az is bé betűs :) és a sör sem lesz hazai :)

Névtelen írta...

Berlin:)