szerda, október 03, 2007

Zezaz

A délelőttöm futkározással telt, s közben jónéhány dologra csodálkozhattam rá.

A Romtelecom megváltozott. Újjászületett. Felismerhetetlenül kedvesek és operatívak, s az ajánlatuk sem rossz!

Vannak még rendes emberek a világon! Mint például a kulcsos bácsi. Kulcsmásolós. Amellett, hogy pontosan dolgozott aranyos is volt és megtudtam tőle sok kulcsos titkot. Pl. azt, hogy nem mindegy, hogy milyen gyűrűre vannak téve a kulcsok és az sem, hogy milyen irányban. Mind egyirányba kell nézzen, kérem, hogy a táska selyembélését vagy a zsebünkét ne szakítsa ki. Rendszerezni pedig úgy lehet, hogy minden összetartozó kulcsot egy kisebb karikára teszünk s az összeset együtt rá egy nagyra. A karikákat Spanyolországból rendeli. Most, hogy van internet, katalógusok s ilyenek, hiába ajánlgatják neki a szemben lévő gyárban dolgozó munkások a lopott portékát, ő inkább megrendeli a jóminőségűt messziföldről. Ilyeneket tudtam meg tőle s igazán élveztem a kulcsmásolás minden felvonását. Váradiaknak ajánlom figyelmükbe a bácsit, tud zár után is készíteni kulcsot. S az egyetemek is nála másoltatnak kulcsot. És számlát is ad. No. Még valami róla? :)

A nénike is aranyos. Egy hete ismerem, de a fél családfáját elmesélte. Meglepő módon nem idegesít. Most épp sztorihallgatós kedvemben vagyok. Élvezem, hogy a "külvilággal" ilyenfajta kapcsolatom is van. Hiányzik időnként a hétköznapok realitásáról való beszélgetés s az, hogy meséljenek nekem ilyeneket.

Ezért élvezek Nelly nénihez, a manikűröshöz is menni. A legjobb szakember, aki az én kezemhez nyúlt eddig, de ennél több is! Mesél! Most épp unokája született, akit nem ismerek még, de picit mégis, mert közelről (fül)"tanuja" voltam fejlődésének és születésének említésreméltó mozzanataival.

A törzscipősboltomba kínos volt betoppanni ma. Későre vettem észre, hogy a nénikének épp nagyon rossz híreket közöl a valakije s utólag bosszant, hogy olyasmikkel zaklattam, hogy nincs-e ötlete, micsináljak a cipőmmel, ami szorít, pedig negyvenes és balbalabala.... hasonló apróságok. Későre jutott eszembe kisipircolni észrevétlenül a boltból.

Néha kedvem szottyan úszni menni, de nem egyedül és még senkit nem találtam, aki jönne velem. Enivoán?

Tud-e valaki valamilyen hatékony kedvcsináló csodaszert?

1 megjegyzés:

Időbeosztás-guru írta...

"Tud-e valaki valamilyen hatékony kedvcsináló csodaszert?"
Én nem tudok, és csak azért irok, hogy ha valaki tud, akkor mondja meg nekem is :))
Viszont az uszás tényleg meghozhatja a kedvedet. Úgy, mindenhez. Én most itt búsulok, mert megtudtam, hogy a fedett uszoda kolozsváron bizony zárva van, meghatározhatatlan időre.