csütörtök, október 04, 2007

Ha nem jártatok még Szebenben,

avagy Hermannstadtban, Sibiu-ban, alias Európa (egyik idei) Kulturális Fővárosában, tegyétek meg mielőbb.

Ha nem találnátok hirtelenjében okot rá - írom, hogy október 22-28. között ott szervezik a 9. Vizuális Antropológia és Dokumentumfilm Fesztivált. Ha nem csábítana el a filmek témája, olvassátok el mégeccer az ismertetőt, de ha amiatt aggódnátok, hogy nem lesz hol aludnotok, akkor jelentkezzetek időben és biztosítanak szállást nektek. Két szép szemért.

Ha ez sem győzött meg, mutatok néhány múlt héten készült képet.

Ha ez sem ... menjetek és járjatok utána magatok! :)

Brukenthal ház, Városháza, Templom
Ugyanaz távolabbról
Álmos, kopott, édes kicsi házikók
Kábelmentesen szebb volna, de így is cuki :)
Hát nem csodálatos?!
Főtér
Főtér
Városháza

5 megjegyzés:

márta írta...

Na, mindent egybe: tökjó az a reformos kép, tökjók aszebeni képek, már ezer éve el akarok menni, de jövő nyáron most már mindenképpen. Tökjó, hogy ilyen jó kedved van, legalábbis ezt érzem a jó kis csacsogó írásaidból. Mi még?! Most megnézem mégegyszer az összes képet, amit feltettél. S nem vagy egyedül, én is túl sok időt töltök blogolvasással, meg írással is, gondolom is mindig, hogy miért gondolom én, hogy érdekel az bárkit, ami átmegy az agyamon...Mert képzeld, olyan is volt, aki megmondta, hogy már egy ideje nem írok olyan húúú, de milyen témákról, szerintem meg sose írtam, és akkor meg ne olvassa, de azért csak olvassa tovább. Na, ezt én nem értem, de ilyen is van.

natikrisz írta...

Csacsogó jókedv :D ... asszem inkább a beszélgetés hiányát pótolom így be s most azért is lett ennyi, mert nem tudtam aludni az éccaka. Meg azért is mert ott csilingel a fülemben az, hogy örülsz, hogy gyakrabban írok :).

Én nagyon élvezem, amiket írsz! Ha húúúúúúúúúúúú, ha nem húúúúúúúúúúúúú, írjál csak tovább arról, ami jön éppen.

Névtelen írta...

Hol van az az ismerteto? S hova lehet bejelentkezni idoben? Lusta vagyok keresni...

natikrisz írta...

www.astraflim.ro

Ismertető és kontakt egy helyen. Lusták kedvéért. :)

natikrisz írta...

bocs: www.astrafilm.ro