kedd, október 02, 2007

Kezdődik, most már tényleg...

Iszonyúan álmos vagyok és kugliznak már a szemeim az egész napi gép előtt való ücsörgéstől, de annyit még leírok ide, hogy kérem szépen megírtam a recenziót ma végre-valahára és ma este még annyira is futotta a jókedvemből, hogy véglegesítettem a szemináriumi tematikákat erre a félévre, ugyanis bárhogy számolom eltelt a nyár és ha ráhangolódtam, ha nem, teccik-nemteccik holnap kezdődik az új tanév.
Nemtom mit fogok mondani a diákoknak, kicsit elszoktam ettől a műfajtól a nyáron, de remélem belejövök lassan. Örömömre, ebben a félévben alig lesz plusz órám, ami tökéletes időzítés, ugyanis egy halom konferencia meg óperencia és miegymás van kilátásban mostanság, csak győzzem őket végiglátogatni.
Kezdődik. Nincs mese! Dehát kicsit várom is már, szóval nem nyafogok többet.

1 megjegyzés:

márta írta...

Mondtam már, hogy tökjó, hogy kicsit gyakrabban írsz ide? Tartsd meg ez a jó szokást, aztán sok kitartást meg örömet meg ilyeneket az új tanévben!:)