hétfő, április 16, 2007

Anagramma

Kösz, Eszter, a tippet.
Hogy mennyi kombináció van a nevemre. Nahát! Sose gondoltam volna.

Néhány érdekesebb:

Krisztinára:
  • antik rizs
  • ikra szint
  • inka szirt

Két névre:
  • bárt hisz nektarin
  • bárt hint kari nesz
  • bárt hisz inna kert
  • bárt ENSZ hari kint
  • bankár inthet rizs
  • bakter hinni sztár
  • bánhat kintre rizs
  • akár benn hitt rizs
  • akár bent hint rizs
  • akár brit ENSZ hint

Teljes névre:
  • a abai ház irt jel kinn RNS unt
  • a abai háj irt lenn NSZK rutin

Nagyon jót nevetgélek itt magamban ezeken a fura szóösszetételeken. De legjobban ennek az oldalnak örülök. Végük lesz a diákoknak, ha plagizálnak! Eddig is lecsekkoltam őket google-lel, de így sokkal egyszerűbb lesz.
Éljen a technológia!

5 megjegyzés:

csillag írta...

Tényleg érdekes a plagizálás-ellenőrzés oldal. Vigyáznom kell, hogy a saját diplomamunkámban feltüntessek minden forrást, mert ha nem...

natikrisz írta...

Magyarul írod a szakdolgozatod? Mert ez csak magyarul tud, asszem...

csillag írta...

Románul írom. De lehet van ilyesmi románul is.

Időbeosztás-guru írta...

No, én kicsit lekéstem az anagrammákkal, de az én nevemre ez jött ki: "ékes nyelven szeret".

natikrisz írta...

Jaj, Naplopó, ez nagyon szép!