kedd, február 13, 2007

Vásárlási kedv

Azt mondják, hogy a nők akkor szoktak vásárolni főként, amikor valami bajuk van. Vagy ha nincs. Vagy ha bajt akarnak maguknak.

Rám mindegyik igaz mostanában.

Nagy vásárolhatnékom van, s főként a cipőkre bukom: ma megláttam és megvettem egy aranyos cipellőt útban az egyetem felé. Csak úgy. S azon gondolkodtam, hogy feketében is vegyem-e meg ugyanazt...

Ti mit szóltok?
A lábamon így néz ki
A sarokülőn így
Az esernyőn így

És bárhogy nézem, még a talpa is szép :)

2 megjegyzés:

márta írta...

Asszem rossz helyen kommentáltam az előbb. Olvasd el az előző bejegyzésedhez írt üzenetet. :)

natikrisz írta...

:) Nem volt nagyon drága...
A Hercegem azt kérdezte, hogy ez-e az, amiről múlt héten áradoztam neki. Mondtam, hogy nem, azt jövő héten fogom megvenni :D

De jó, hogy írsz! S hogy újra vagy!
Puszi:)