vasárnap, február 18, 2007

Te mit mondtál volna?

Ma reggel együtt aludtunk vissza óracsörgés után... behunytuk a szemünket és egy pillanat múlva már egy órával később volt. De azért szépen felöltöztünk és elindultunk, hogy legalább az évi közgyűlésre érjünk el.
Elkéstünk onnan is.
B. tervként felmentünk a második csoportba. Üres volt az egész emelet.
Sarkonfordultunk és a következő villamossal hazadöcögtünk.
Míg vártuk, hogy kezdődjön a Golgotában a második istentisztelet, konyhatündéreskedtem.
Épp édestúrót turmixoltam össze tejszínnel a piskótához, amikor egyszercsak kimozdult a kezemből a mixer és pillanatokon belül fehér pöttyöket dekorált a fél konyhára s rám, mire sikerült kikapcsolnom ...
Te mit mondtál volna, ha ott látsz tetőtől talpig pöttyösen a tejszínhabbal dekorált konyha közepén?

1 megjegyzés:

márta írta...

Nem mondtam volna semmit, csak jót nevettem volna. Velem állandóan előfordul ilyesmi. Én általában a krumplipürét fröcskölöm szét. De volt már olyan, hogy odatettem néhány tojást főni, aztán teljesen elfelejtkeztem róla és kb. egy óra múlva hallottam egy robbanást. Mikor kimentem a konyhába, minden, de tényleg minden tele volt főtt tojás cafatokkal. A plafon is. A konyhatündéreskedés, kérlek, veszélyes üzem...Lehet, jobb lett volna, ha ma fel sem keltek:) Megtakaríthattatok volna magatoknak egy csomó energiát.