csütörtök, február 15, 2007

Szépségápolás

A Boldogság keresésében c. filmben a főszereplő időnként bejelentette, hogy éppen milyen címet adhatna egy-egy időszaknak az életéből.

Az én hetemre, hónapomra a Szépségápolás cím illene most, asszem. Vagy:
  • Egészségmegőrzés.
  • Nőiesség kiemelése.
  • Vásárlási Láz.
  • Pénzköltés: avagy hogyan költsünk sok pénzt kevés dologra.
  • Az (ön)kényeztetés magasiskolája.
  • Tanulás helyetti pótcselekvések.
  • Mert megérdemlem.

S kb, ilyenek. Ha van még ötletetek, nyugodtan beírhatjátok a Comment-ekhez.

Hogy miért?

Mert ha összeszámolom, hogy mennyit költöttem magamra mostanában, akkor .... inkább nem is írom tovább.
Csak, azt inkább, hogy mire.

Ma a következőket vettem:

Tusfürdő-Testápoló-Gél- mindhárom együtt azt igéri, hogy feszesebb lesz tőlük a bőröm. Persze, hatás csak így, együtt lesz ...
Hajfesték és hajbalzsam - színes hajra.
A festett hajra való sampon a következő turnén kerül beszerzésre.
S a hajfestés örömét szombatra halasztom.

Az éjszakára való krém megvolt már, de a többit ma vettem.
Arclemosó tej, szemlemosó, arclemosás utáni tonik, nappali krém, éjszakai krém.
Fél órát álltam a polc előtt, míg el tudtam dönteni, hogy melyik termékcsaládot válasszam
s aztán azt, hogy melyik termékek is kellenek nekem igazán.
A cimkék elolvasása után
(s talán kicsit azért is, mert a kozmetikusom tanácsára
érdemes egy termékcsaládot választani)
a Gerovital márka mellett döntöttem:
hogy lett volna szívem otthagyni bármelyiket is?
Miről mondtam volna le?
Az arclemosás, ugye, nagyon fontos.
De a szemkörnyéket kímélőbb folyadékkal érdemes tisztítani.
A tonik pedig ápol, frissít, üdébbé varázsolja az arcot...
S a krém: nappalra nappali kell, hogy védjen, éjszakára éjszakai, hogy hidratáljon.
Még így is ottmaradt legalább tíz termék... Szóval ....
Mivel szakdoznak, töredeznek a körmeim s a kézkrémem fogyófélben, vettem ma egy spéci kézkrémet. Gerovitaléknak nem volt ilyesmi... Pedig most biztos őket választom, ha lett volna.
A regeneráló körömlakkot a héten vettem, de friss termék ez is...
No, ezek a kenceficék.
S akkor ott van még a már reklámozott cipő-hullám, egy (nem túl olcsó) kozmetikai kezelés - a most már rendbejött, de tavaly ijesztően elfertőzött arcomnak - , hajnyírás, egy szoknya, aerobic és fitness bérlet és ezeken kívül mindenféle nagylelkű ajándék (ugyanis, mint említettem múlt héten Stefiék voltak látogatóban nálunk).
Ezek után már csak az kell, hogy legyen időm mindent használni, amit vettem és tudjak örülni az ápoltságnak. Meg az, hogy ne felejtsem el a sorrendet...
Amúgy azon gondolkodtam, hogy ebben a kompakt-nanó világban miért nem találnak már ki mindenazegyben termékeket?! Így nem csoda, ha egy nőnek annyi csomagja van, ha útrakel valahová...
Az előbb ki is próbáltam a szerzemények nagy részét. Extra-ápoltnak érzem magam.... S joggal mondhatja a Kedvesem nekem, hogy "Drágám"....

9 megjegyzés:

márta írta...

Hát, te Natikrisz, én annyit szórakoztam ezen a bejegyzésen...Én még ennyiféle kenceficéről nem is hallottam. Továbbképzésre kellene jelentkeznem hozzád. Elborzasztó a tájékozatlanságom ezen a téren. Nem festetted véletlenül szőkére a hajad mostanában?:) Mert szerintem a mostani időszakodat nevezhetnéd úgy is, hogy "A szőkenős korszakom"
Amúgy nekem is volt ilyen: a jogsim megszerzése utáni egy hónapon keresztül nagyon szőkenősen vezettem.

márta írta...

Illetve a blogodat átnevezhetnéd a következőképpen : "Egy boltkóros naplója" :)

natikrisz írta...

Ajaj... szívesen "kiképezlek". Sőt, ha jössz egy igazi kenceficés kényeztetésben is részesítelek. Mindenféle tejben-bajban fürösztelek és mézpakolást is keverek ki neked. :)
Megosztom Veled minden kencés-eplilálós-masszázsos-sminkes-fodrászos tudományom.

No?

natikrisz írta...

Ja, és a jogosítványos szőkeség-időm csak ezután lesz... ha majd eccer, végre-valahára lesz már autónk... Mert addig minden dicséretes vezetési képességem elpárolog... s akkor jöhetsz segédpilótának. :)

Időbeosztás-guru írta...

Jajjj....no, ezen én is elszórakoztam. Egyszer irjál arról is, hogy a fiúknak milyen dolgokat ajánlasz. Hogy tudjuk, ne maradjunk mi se le. Az egyenjoguság elve alatt.

natikrisz írta...

:) Naplopó, már megint egy nőtől akarod megtudni, hogy mi tetszik Neked? :D

Névtelen írta...

naplopo, szeretned ha megtepnelek? =))

márta írta...

Kiddos, mi bajod van szegény naplopóval?

kiddos írta...

semmi bajom.
de tudod, hirtelen eszembe jutott az, hogy "mi kell a nonek" es gondoltam megkerdezem a naplopotol, hogy ha netan nem lenne annyi lelki ereje mint ahogy Gibson-nak volt, akkor besegithetnek ;)