szombat, szeptember 29, 2007

Ápdéjt

Levente blogjára tévedtem a bejegyzés után és olyan, de olyan szépen írt a spagetti-főzésről, hogy mikor a pószt végére értem, futottam is a konyhába vacsorát készíteni. Öt percen belül rotyogott is a spagetti a vízben, gőzölgött a konyha a paradicsom- és a bor illatától, sercegett a hagyma az olajban és mindezek közben fél kézzel kavargattam a hozzávalókat, a másik féllel pedig terítettem az asztalt vacsorához. Gyertyát gyújtottam és még a megmaradt két árva borospohárról sem feledkeztem meg - úgy, ahogy mostanában szinte mindig.

Nagyon fincsi lett a vacsoránk, köszi Levi az ötletet! Máskor is jöhetnek az ötletek, mert időnként elfelejtem, hogy miket is lehet főzni. :)

UI. Ittatok már ribizlibort? Nyammmmmmmmmmmmmmmmmmmi. Kár, hogy mindig elfelejtem, hogy van a hűtőben, vagy olyankor jut eszembe, mikor nem ihatom (reggel :D vagy melóbaindulás előtt :) ).

1 megjegyzés:

Időbeosztás-guru írta...

Jólesik a dicséret, köszi :) A ti vacsorátok biztosan finomabb volt, főleg, hogy volt kivel megosztani!