hétfő, február 18, 2008

Olllllllllllyan kótyagosan

ébredtem ma reggel, hogy tízig sem sikerült kijózanodnom. Végül úgy döntöttem, hogy egy kád forró vízzel segítek a bajomon s kényeztetésként csokoládémaszkot kenek az orromra. Hatott, annyira legalábbis, hogy ne legyek teljesen nyűgös, csak elviselhető mértékben. Magam számára legalábbis elviselhető voltam, a környezetemnek nem tudom. Szóljanak, ha bajuk van velem.

Asszem azonban, hogy nekem van bajom magammal s azért látom másba is bele a bajt irántam.

Hogy lehet leharapni a saját magunkban élősködő sárkányfejeket?

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó kérdés? Engem is érdekel a válasz.

márta írta...

Én a csokit inkább megettem volna.

Névtelen írta...

Hm, és az orrod mit szólt a csokihoz?

A retorikai kérdésre meg: strapabíró térdek... :) ez az egyedül általános módszer :)

Noémi