hétfő, július 09, 2007

Nyáááááááááár kezdődött

S repül. Pedig még nem is vakációzom.
Sikeresen ért véget június 28-29-én a záróvizsga és a védés. Sok lótás-futással járt, és én nemtom hogy, hogynem mindig megtalálom a leglótifutibb munkát ilyenkor. De vége, vége, mindenkinek sikerült! Sikerüüüüüüüüüüüüüüült! Bár a jegyek lehettek volna szebbek is.
Rögtön utána, szombaton MászókaLand-oztunk egyet Budapesten, Bryan Adams koncertbe hallgattunk bele és régi barátok frissházas vendégszeretetét élveztük.
Íme, a képek:
Itt kezdődött minden:

Csapatépítő játék


Felfegyverkezve

Még nem tudva, hogy mi is vár rám...


Bátor nekifutás

Még mindig boldogan
S továbbra is :)


Kiképzés alatt
A placcon, bevetés előtt


Első nekifutás
Araszolás a levegőben


Átértem...
S vissza is

És tovább
Leereszkedés




Itt jártunk...
Hintás bekötés

Hintás kezdet
Most húznak fel...

Készülök kibontani a madzagot

Anyukááááááááááááááááááááááááááááám!
Fantasztikus élmények...
Pelenkázós




Eddig még OK.

De hogyan tovább???

Valaki húúúúúúúúúúúúúúúúzzon fel...

Végül sikerült!!!

S leugrani is





Hihetetlen élmények sűrűsödtek be 5 óra alatt. Korlátok túllépése. Sose gondoltam volna magamról, hogy ezt végigcsinálom. Hát ti?

5 megjegyzés:

márta írta...

Mi igen :)

encóka írta...

azt a ..!
én is akarok!!!

csillag írta...

ez NAGYON érdekesnek látszik:)

Időbeosztás-guru írta...

Ajaj...most nem is tudom, hogy irigyeljelek-e vagy sem. Biztosan remek erzes volt, de nekem nagyon reszketne a gatyam az ilyesmihez. Viszont gratulalok a fotosnak, a kepek nagyon jok!

Névtelen írta...

The naplopo :) megoldas: nem kell felvenni a gatyat, hogy masok ne azon nevessenek mennyire reszket az a gatya.

PS: mert igy sok kep emiatt uszott el ;)