szombat, július 21, 2007

Hazaértem

... s bár nem hiányzott a másfél hét alatt igazándiból a net olyan nagyon-nagyon, már legalább 2 órája itt ücsörgök a gép előtt és namégezt-namégazt elolvasom. Íméjlek, blogok, Tusványos press és Transindex a menü, meg persze Google, ahol megnézhettem, hogy megnézhetem magam, maikor megérkezik a modern technológia eredményeként a gyönyörűszép papír(remélem azért, hogy legalább szép papírra írják), miszerint megnézhetem magam, ha nem tudom még, hogy lassítanom kellene Torda és Kolozsvár között. DE nagyon. Lassítani is. És megnézni is.
Teremburáját, ha nem hiszek a hátam mögött suttogó szeleknek! Kétszer-háromszor kaphatott el 80-assal 50-es helyett a radarka. Ez mit jelent vajon?
Vagy most, hogy már 2000 km-es söför lettem illik megszerezni az első nyakleveseket a rendőrbácsitól?
Lesz folyatatás, de egyelőre szokom az itthoni meleg fogadtatást. Még a WC-fedő is meleg!
Felmelegedett az élethajlat míg távol voltam. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

8 megjegyzés:

márta írta...

Késő is van, meg meleg is, de jól értem, hogy vezettél? Esetleg van autód is? Tájékoztassál drága, mert én csak innen tudok rólad...

Időbeosztás-guru írta...

Jaj!Martinesti meg Tureni, ez a ket helyseg nagyon hires lett mostanaban :( Igaz, dicsero szavakat senki sem mond roluk...
Amugy tenyleg irj reszleteket, senkinek sem szolsz semmit, es mar 2000 km??

natikrisz írta...

Igen, vezettem :) A kollegám autóját, akivel mostanában kétszer is voltam szakmai gyakorlaton és miután megtudta, hogy szeretek vezetni és túl is élte az első néhány utat, rám-rám bízza az autókulcsot, mivel ő nem szeret vezetni.
Szóval nincs autónk, de ily módon mostanában ~1000 km-t vezettem le az ügyes Toyota Carina-val.
Az első ezret is kölcsön-autókban, mégpedig Cieloval, Golf IV-essel, Daciaval, Peugeut 107-essel, Opellel ... s asszem ennyi.

márta írta...

Azta. Akkor lehetünk barátok, mert én is Toyotát vezetek, meg vezettem már Opel Astra G és H-t valamint Corsa D-t, Chevrolet Matizt és Aveo-t, Kia Rio-t, VW Golf V-t, Skoda Fabia-t s asszem ennyit. :)

Időbeosztás-guru írta...

Marta! Nem arrol volt szo, hogy nem ismered az automarkakat?? Erre itt felsorolsz egy jo kis listat...hat, gratulalok! :)

Névtelen írta...

Micsoda autó-tapasztalat! Lesz minek alapján kiválasztani a leendőt. :) De autó ide vagy oda: velkám! :)

márta írta...

Naplopó! Tibi diktálta, én csak írtam :)

Névtelen írta...

:)) ez az utolso comment a legjobb