péntek, május 08, 2009

Különleges nap

Ez a nap más, mint a többi... la-lala-la-la.

Először is azért, mert itthon vagyok. Rég nem láttam délelőtti fényben a lakást.
Másrészt azért, mert piacon vásároltam. Tíz percre sincs tőlünk, mégis, talán már fél éve is van annak, hogy utoljára arra jártam. (Úgy látszik másnak is különleges ez a nap, mert meglepően sokan voltunk ott, mintha ünnepre készülődne mindenki.) Friss finomságokkal megpakolva jöttem haza. És természetesen virágot is vettem.
És persze, nem a hűtőszekrénynek és a kamrának vásároltam, szóval ma főzni is fogok - napközben, szívvel-lélekkel fűszerezve, úgy mint a régi szép időkben. (Furcsa, de amikor sietve főzök más lesz az íze az ételnek - s néha már-már gyanakszom, hogy elfelejtettem főzni.)
És különleges azért is, mert ma megszületik valami, amire már régóta vágyom. Remélem, legalábbis.
Az is különlegessé teszi, hogy estig egyedül leszek. Meg holnap is. 7 héten át.

Szóval, nagyon különleges. Majdhogynem ünnep.

2 megjegyzés:

Babamano írta...

Mittetszett, mittetszett főzni???

natikrisz írta...

Zöldséglevest (karalábésat, répásat, házicsigásat) és petrezselymes újkrumplit főztem a megmaradt rántott húshoz. Ecetes-cukros salátával.
Tízújjatlenyalogatós.