péntek, május 08, 2009

A mai nap

tényleg különleges lett, még a felsoroltakon túl is.
Pl. azért is, mert egy volt diákommal beszélgettem, aki mesélt arról, hogy milyen sokat jelentettek számára az óráim és hogy milyen hálás azért, mert szigorú voltam anno (:D, bezzeg akkor!). Sőt, még egy szál virágot is kaptam tőle köszönetként. Ritka pillanatok ezek. Megerősítő pillanatok. Szíverősítő pillanatok.

S aztán azért is, mert megtaláltam eddigi életem legkedvencebb farmernadrágját (már tudom, hogy az, bár még nem is hordtam) és csak azután vettem észre, hogy ráadásként a kedvenc márka-fajta, miután eldöntöttem, hogy hazahozom.

S azért is, mert csillogó szemekkel talákozhattam és békés mosollyal.

S mindezek tetejébe a rádióból egyik régi kedvenc csendült fel az előbb:
He is able, more than able
To accomplish what concerns me today.
He is able, more than able
To handle anything thay come my way.
He is able, more than able
To do much more than I could ever dream,
He is able, more than able,
To make me what He wants me to be.



Nincsenek megjegyzések: