szerda, szeptember 10, 2008

Miss Pettigrew Lives for a Day & Mon meilleur ami

Két film, amit mostanában láttam és élveztem.

A második egy ledöbbenést mutat be: Francois éli az életét és közben észre sem veszi, hogy nincsenek igazi barátai - addig, míg üzlettársa feladatot nem ad neki, mégpedig azt, hogy tíz nap alatt bizonyítsa be, hogy van legalább 1 igazi barátja.

"It takes a lifetime to learn the meaning of friendship" - szól a bölcsesség, de úgy tűnik, az életben megadatik néha, hogy gyorsabban is tanuljunk.

Az első igazán jól esett a lelkemnek most. A párbeszédek, a szereplők, a történet, az értékek, amiket közvetít: cakkompakk az egész. Humoros, itt-ott tragédiába fulladó kerek történet Miss Pettigrew 1 napjáról - naná, hogy heppienddel.

3 megjegyzés:

márta írta...

Ezeket muszáj megnéznem. Főleg a másodikat, amit ugye elsőnek mutattál be. :)

natikrisz írta...

A csurcsavarsag kedveert irtam a masodikrol eloszor: mert azt lattam eloszor, Miss Pettigrew-t pedig masodjara, az este. Errol kene irnom meg vmit, de most nem tudtam tobbet.
Igazbol egy szomoru film, de annyira sok a vicces helyzet es a csillogas benne, hogy idonkent elfelejtem, hogy milyen drama is jatszodhatott ott le. No, meg persze azert is, mivel heppiendes.

De nezd meg, muszaj :)

Névtelen írta...

A Pettigrew-val teljesen levettek a lábamról. Nagyon bájos és kellemes film. Kicsit olyan nosztalgiafilm, a párbeszédek a színészek játéka olyan, mintha több évtizeddel ezelőtt forgatták volna... Nagyon szerettem :)