szerda, szeptember 17, 2008

Autó reloaded

Az autós sztorik nem érnek véget, úgy látszik.

Tegnap a kolleganőm vezetett, és alig gurultunk néhány métert, megállított a rendőr. Nem voltak felkapcsolva a lámpák.
Igazoltatja, húzza jobbra-balra a szemöldökét és az orrát, nézi a rendszámot s egyre hangosabban kiabál.

Kolleganő ül, én kiszállok.
Kiderült, hogy a zöld kártya a régi rendszámra szól (tavaly elveszítették őket), amire 4-7000 lej közötti büntetés dukál.
De utólag kiderül, hogy a legnagyobb baj mégsem ez, hanem az, hogy a kolleganő nem száll ki, nem fejezi ki tiszteletét Rendőr Őfelsége iránt.

Csillapítgatom, békítem, mosolygok, bambulok, szelidítem, kérem sűrűn az elnézéseket, pislogok, igérem, hogy ezután jó kislányok leszünk, hogy megtanuljuk, hogy mi a tisztelet...

A kollegája is csitítgatja, de ő csak ontja, ontja magából sértettsége füstjét.

2 pont és 150 lej a história ára.
De csak azért, mert nők vagyunk. Ha férfiak lettünk volna, tutti kifizetteti velünk a maximális díjat - mondja.

Kedves volt, rendes, nincs is harag. Nem volt poroltónk sem, elsősegélyes doboz sem, és még ki tudja mennyi mindenért büntethetett volna...

De kinek számlázzuk ki a nőiességbe való tiprás árát?


2 megjegyzés:

Tücike írta...

hát én már nem értem. Én is úgy tudom, hogy lámpákat fel kell kapcsolni.. mégis mindenki megjegyezte nekem, hogy miért is kapcsolom be a lámpákat ???

márta írta...

:))) És a férjek mit szólnak ezekhez a kis autós sztorikhoz? Látom, minden napra jut valami. :)