hétfő, március 10, 2008

Megláttam,

hogy van zautóság cimkém, ezért leírom azt is, hogy az elmúlt péntekre megint jutott egy autós kaland.
Meg az el-elmúlt péntekre is.

Mindkétszer a bal sárhányót egyengettem meg.

Mindkétszer elkerülhettem volna, ha jobban odafigyelek.

Mindkétszer assemtomhogysikerült.

Mindkétszer túléltem.

Mindkétszer azt hittem, hogy tudok vezetni.


Több mindkétszeres mondat nem jut most eszembe, így itt véget is ér a helyzetjelentés.

De azért még mindig szeretek vezetni.

2 megjegyzés:

jul írta...

Én is mindahányszor utólag veszem észre, hogy itt is egy karc, ott is egy, és utána már sose tudom, hogy azért lettek oda, mert én mentem neki valaminek, amire nem emlékszem, vagy mert kölcsön adtam és nem vigyáztak rá, vagy mert valamelyik jószomszéd nem fért el mellettem normálisan..
C'est la vie :)

natikrisz írta...

Hát, én nagyon is észrevettem ezeket az alkalmakat.

Ha még a szomszéd lett volna vagy másvalaki.

De én voltam, és az én két ügyes kezecském meg lábacskám...

Összedőlt bennem a hibátlan söfőr illúziója (is).