kedd, január 20, 2009

Ma egy hete

Csend. A várakozás néma.
A szavak megfakítják a gondolatokat. Pedig szépeket írnék. Szépeket.
Arról, aki volt. Arról Aki van. És Arról, Aki befogad.

Ma egy hete volt, hogy megállt újra a mentő a kapunk előtt.
Ma egy hete a kerekek nagyon gyorsan gurultak.

Ma egy hete még egy szépet mosolygott - utoljára.

Ma egy hete vásároltunk be a sízős hétre.
Ma egy hete ilyenkor már tudtam, hogy eltávozott, de nem tudtam, hogy új időszámítás kezdődik.
Ilyenkor már nagyon sírtam.
Ilyenkor nézegettem az utolsó közös képeket.

Ma egy hete még nem tudtam, hogy milyen sok arca van a szeretetnek.
Ma egy hete óta újabb arca van a kegyelemnek.
Ma egy hete óta karnyújtásnyira van az Ég.
Ma egy hete óta otthont nyújt az Ég

Ma egy hete óta fordult egyet a világ.

Ma egy hete óta új szavak kellenek.
Ma egy hete óta már nem kellenek a szavak.

Ma egy hete óta Apa és Atya tekintetét egyszerre látom.


Ma egy hete óta.
Ma - egy hete.

Nincsenek megjegyzések: