hétfő, április 27, 2009

A negyedik

emeleten lakunk, mégis -képzeljétek- sikerült kipróbálni az árvízveszélyt.

Árvízkárosultak lettünk :). Melegvíz károsultak is, ugyanis szombat du., miközben mi a város csendesebb és zöldebb tájain sétálgattunk a Kedvessel, eccercsak fogta magát a cső a konyhában és szétdurrant.

Hazatértünkben a tömbház körüli sürgés-forgásból már sejtettük, hogy esemény van, de azt még nem, hogy pont minket érint.

A látvány elképesztő volt: köd, gőz áramlott ki a lakásból, ahogy kinyitottuk a bejárati ajtót és csak úúúúúgy hömpölygött a víz a csempén.

Kb. tíz vederrel lapátoltunk össze belőle, ennyi maradt meg nálunk, a többi lecsurgott a második emeletig.

Órák múlva is meleg volt a csempe a konyhában, a szobában is a parketta.
Rég nem végeztem ilyen alapos takarítást. Ha egy fokkal forróbb lett volna a víz, akár sterilizálódhatott is volna a konyha, a kamra, az előszoba és a fél nagyszoba. Így csak megtisztult, alaposan, a szekrények alatt is, a dobozok alatt is, a csempe és a parketta alatt is.
Még a fiókokból is csurgott a víz, s bánatomra odalett az összes szép szalvétám.

Nagyon nagy kár azonban nem keletkezett, hála érte!

Régóta halasztgattam a nagytakarítást, most besegítettek mások is :D.

Fényképeket nem készítettem az eseményről, pedig megfordult párszor a fejemben, miközben lapátolgattam a vizet. De aztán jobbnak láttam megkímélni a szomszédokat a rájuk zúduló víztől...

Nagy kaland volt, minden esetre. Még jó, hogy élvezni is tudtunk belőle valamit :).

2 megjegyzés:

iri írta...

Bizony kellemetlen,de latom megment a humorerzeked

Budai Evódia írta...

nekem is nagyon tetszik, ahogyan utólag le tudod írni. szinte én is megkívánom:P. mármint a tisztaságot a szekrények alatt, meg ahová nem érek el:)