szerda, április 16, 2008

Prayer in the morning

7 megjegyzés:

márta írta...

Ezt nagyon szeretem, tényleg el lehet imádkozni.

Névtelen írta...

Na képzeld, azért kattintottam ide, hogy lássam, ki írta ezt a kommentet...:)

Névtelen írta...

(Már úgyis ki akartam próbálni, hogy milyen hosszú nevet lehet beírni.)

natikrisz írta...

:) üdv, Régi Szomszéd!

Nekem lesz macskám, nemsokára. Most nő, most nyílik a csipája. Lehet Fernandonak keresztelem :D.

márta írta...

Irigyellek nagyon. Ha netalán tényleg Fernandó lesz a neve (de nem azért mondom, hogy mindenáron az legyen, mert ez a te választásod), akkor én leszek a keresztanyja, még akkor is, ha nálunk nincs is ilyen. Vagy a pártfogója. Vagy akármije.

natikrisz írta...

Mindenképpen elfogadom a keresztanyasági felajánlást! És Fernandó lesz, eldöntöttem.

A társát egyébként Vladimirnek fogja nevezni a kolleganőm.

Szép kis nevek, nem?

:D

márta írta...

:)))))