péntek, december 14, 2007

Ma, a héten

Ma megtartottam az előadást, amitől annyira féltem. Románul. Ez még mindig nagy kihívás nekem. A Feketes Sas szállodában szervezték a konferenciát, s nagydobra verték, hogy mindenki jól hallja, hogy lesz. Sajtó, TV(S) ott volt az elején, de a tömeg otthon maradt, s nélkülük inkább jó kis szakmai párbeszéd, vita, ötletelés lett belőle a bemutatások mellett. A laikus résztvevők időnként sűrűn pislogtak a tömény statisztikai és elméleti ködtől, de túlélték.
Én is. Nem dőlt össze a világ. Sőt! Alapvetően jó volt.
Ám gyorsan be kellene iratkoznom egy román nyelvű tanfolyamra. De hová? Hiányzik a román nyelvű kommunikáció, és kicsit sírok azon, hogy bezzeg pár éve nem is vette észre senki, hogy ungurajka vagyok. S ma meg, jajjjajjjjjajjj.

A mérleg úgy billent, hogy azok fogadnak be, akik mások. Az idegenek. Ők (jobban) értékelnek. Hálás vagyok ezért.


A héten megérkezett az újabb könyvszállítmány. Egy egész polcnyi könyvet rendeltünk az idén. Igazi szakmai és irodalmi csemegéket. Nyammi. Csak győzzem kiolvasni őket!

Most, miután jó sokat bajlódtam egy email elküldésével, épp itt az ideje bebújni a meleg takaró alá és olvasva várni haza a sportos Kedvest.
Odapakoltam két stóc könyvet az éjjelimre, hogy legyen mihez nyúlni. :)
Fukuyamától a bizalmas könyv csábít most nagyon meg a Karinthy kötetek. Főleg a vendégvárós - valamiért.

Jóccakát!

SOS:
Nem tudtok egy kiadó, szép-jó kis házikót, kandallósat, valahol a közelben, 2-3 napra? Nem baj, ha van hó is körülötte. :D

1 megjegyzés:

márta írta...

Ez a Fukuyama nagyon ismerős nekem. Volt egy tanárom, aki írt egy könyvet, ami csak a Fukuyama eszmék megcáfolásáról szólt. Meg is buktam belőle rendesen. Valamiért nagyon ki volt erre a Fukuyamára.