szerda, május 23, 2007

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar away

Bekukkintottam ide látni, hogy mi újság errefelé s valahonnan felvenni újra a fonalat. Most Brassóból írok éppen. Csíkból jövök, hosszú, tanfolyamos napok teltek el. Túléltem a vizsgát, s aszondják: "megfeleltem". Holnap azonban újra lesz részem ilyesmiben, Bukarestben. Semmi kedvem hozzá most... Fáradt vagyok. Pihenni szeretnék.
Szép, zöld tájakat láttam, ahogy erre döcögött velem a vonat. Kiülnék egy dombtetőre s teleszippantanám a szemem zölddel. Kedvem volna belesimulni a fűszálrengetegbe, bukfencezni a lejtőn s aztán egy faházikóban elbújni egy időre nyomtalanul.
Jó volna egy kis csend. Egy kis zöld. Egy kis élet.

3 megjegyzés:

Időbeosztás-guru írta...

Egyetértek. És együttérzek. Nekem is jól fogna egy kis naplopás most, valahol faaaar away...

márta írta...

Valami utazó nagykövet-féle lett belőled? :)

natikrisz írta...

Nem, nem nagykovet... Csak tanulmanyi utak ezek.... S a ketto kozott lenyeges a kulonbseg, mert senki nem szamolja el a koltsegeim :((
Most epp Bukarestbol potyogtem ezt ide.