kedd, október 31, 2006

Things

Most nagyon oda és vissza vagyok, mert találtam egy profi segédeszközt, amivel szuper SPSS órákat tarthatok majd.
Különben csend van.
Ma a Reformáció ünnepe miatt nem volt tanítás, itthon rendszerezgettem a dolgaimat, gyártottam a leveleket, hírdetéseket, elkezdtem készülni a csütörtöki óráimra. Így jutottam el ehhez a nagy kincshez. SPSS-tanításban legalábbis ez lesz a jobbkezem.
Most töltöm le a programocskát és ki is próbálom, lássam tudom-e vele azt, amit tud.
Közben a 7végén sokmindent megfogalmaztam magamban, de ide nem került semmi, persze. Szombaton sétáltunk egy nagyot az őszben, vasárnapra pedig olyan hideg lett, hogy muszáj volt elhinnem, hogy ősz van. Ma -5 fokot csípett az orromra bizonyítékul.
Ha nem győzött volna meg eddig a sok hulló aranylevél.

Nincsenek megjegyzések: