hétfő, február 14, 2005

Szédületes

... érzéseim vannak mostanság.

Az utóbbi időben azért sóhajtoztam, hogy bárcsak elvinne innen Isten, mert sok már ez az "élet" nekem. Egyre bogozottabbnak tűnik minden részlete és nem találom a "főszálat". Erre szombaton szinte meghallgatott. Jól rámilyesztett. Kellett nekem meghalni akarni!
Ettől még mindig nem látom jobban az életem értelmét vagy a megoldási módokat, de azt újra észrevettem, hogy milyen jó nekem a Kedvesem vállán elaludni (még akkor is, ha ő nem tud aludni egy mukurnyit sem, míg ott alszom), szeretem a frissenborotvált arcbőrének tapintását és az illatát, a kedvességét, jelenlétét... S asszem, ha semmi más nem lenne a Földön, amiért érdemes lenne élni, az, hogy ő itt van, elég ok nekem arra, hogy ne akarjak elmenni innen.
S ez nem csak Valentin-napi szöveg. Tudom ezt, csak gyakran elhomályosodnak a dolgok.. megszürkülnek és kell néha egy kis locsolás, hogy rájöjjek a dolgok lényegére...

Asszem ennyi most. Life is a miracle!

Boldog névnapot, Kedvesem!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Koszonom szepen Kedvesem :)

... s csak annyit tudok mondani, hogy milkos koszonet a Teremtonek, hogy mellem teremtett...
s igyekszem jo teremtmenynek lenni melletted... s besegiteni abba, hogy az Elet valojaban miracle-nak tunjon, meg akkor is ha mostansag nem brillirozok...

puszika a te Kedvesedtol :)