szerda, február 16, 2005

Friends

"A mirror reflects a man's face, but what he is really like is shown by the kind of friends he chooses."

Egy blogon találtam az előbb. Milyen barátaim vannak nekem?
Barátaim, ha vagytok, jellemezzétek magatokat, hogy ismerjem meg magam!
Vagy jellemezzetek engem, hogy tudjátok meg ti milyenek vagytok .)

Ez is ott volt, átkoppintom ide:

Happy moments? Praise God!
Difficult moments? Seek God!
Quiet moments? Worship God!
Painful moments? Trust God!
Every moment - Thank God!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

tudod, hogy én általában hogyan szoktalak jellemezni, és ez ellen mindig ellenkezel :) de ilyenkor egy fél másodpercre se merném vagy tudnám azt gondolni, hogy ez rólam szólna... ilyenkor esetleg csak azért merem hálásan elsóhajtani magam, hogy talán kölcsönösen szerepelhetünk egymás listáján. és ha rólam elmondhat bármit is az, hogy ki van/kik vannak az enyémen, akkor azt hiszem, boldognak mondhatom magam. a többi csak kivétel. és ha én boldognak mondhatom magam, akkor te milyen vagy?

Névtelen írta...

valék DJ :)