csütörtök, december 23, 2010

Idén az advent

számomra két, vasárnap este meggyújtott gyertyalobogásban, és a karácsonyi ajándékok kigondolása-vásárlása-készítése és csomagolása közben volt a leginkább jelenvaló.
Szeretem karácsony előtt azt a pár napot, amikor halmozódnak az ajándékok, majd elkezdhetem becsomagolgatni őket.


Nem tudom, hogy örülnek-e majd a megajándékozottak, de nekem nagy öröm volt előkészíteni a meglepetéseket. S ha nem örülnének is, az sem keserítene most nagyon el. Azt hiszem sokkal jobban tudtam örülni ajándékozásra való készülés közben, mint akkor, amikor én kapok ajándékot.
Jobb adni, mint kapni, de kapni néha nehezebb. (Simon András nagyon szépen ír erről a Kapni néha nehezebb c. írásában - Szeretetközelben, 2004)


Ákos pedig így énekli:
Nincsen más, csak a hit és a dac,
A tiéd csak az marad, amit másoknak adsz.

Igen. A dac is, a hit is marad, ha továbbadom.
És az öröm is. És kapni nehezebb.

2 megjegyzés:

Rena írta...

Mi nagyon örültünk :) és mégegyszer köszi, hogy gondoltál ránk.

natikrisz írta...

Én is köszönöm a meglepit! Idén én is úgy terveztem, hogy kézzel készítek ajándékot mindenkinek, de végül csak a csomagolás lett kézimunka :). Hátha jövőre összejön. BÚÉK!