szerda, január 12, 2005

Konklúzió

(János 3: 1-12 margójára)
  1. Az újjászületés nem megtérés.
  2. A megtérés nem újjászületés.
  3. Isten Lelke kezdeményezi az újjászületést és Ő is viszi azt véghez.
  4. Amikor imádkozom valakiért, akkor azért tegyem, hogy Isten Lelke kezdje el és vigye is véghez az újjászületés csodáját az életében.
  5. Nem én kell meggyőzzem az embert arról, hogy meg kell változnia. Az evangélium képes erre.
  6. Ige és Lélek által történik.
  7. "A szél fúj, ahová akar..."
  8. Isten Lelke és az Ige farag, csiszol, alakít. I'm chosen!
Szeretem Istent, aki az összekuszálódott életemből ki tud hozni valami jót mindazok ellenére, ami vagyok. Mert nincsenek szériagyártmányai: egyedi darabokat készít. Mestermunkákat. Ennyire törődik velem. I'm lovin' Him.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

orulok, hogy megis van konkluzio a hetfo este utan. nekem tobb konkluzio is van. erdekes oldalukat ismertem meg az embereknek, akikrol azt hittem, ismerem oket. majd meg beszelgetunk errol, ha erdemesnek talalod. abi